Tick tack...tick tack...

Börjar mitt inlägg med att säga Bläääää, för det är precis vad jag känner just nu.
Känner inte för att överhuvud taget göra någonting alls, inte kliva upp och jobba, inte gå och lägga mig, inte laga mat, inte städa.... ja helt enkelt skita i allt och inte göra något!!

MEN vad skulle då allt resultera i? Jo att jag
1. Skulle bli av med jobbet
2. Skulle antagligen vara hur trött som helst
3. Ehhh äter man inte så dör man
4. Vi skulle nog få besök av dom där "städkärringarna" på tv som besöker och hjälper människor som har det snusk hemma....

Jag tror nog inte att jag är ensammen om att känna på detta vis och det hör väl till denna månad så det är väl bara att "köra på" tills det vänder.

Nä men nu till något roligare, jag var ju som sagt på Halloweenparty i Lördags och det var verkligen jättetrevligt. MÅNGA roliga nya människor som man fick träffa och lära känna och vissa hade verkligen fått "till det" med sin klädsel.

Jag var iallafall Dead Red Hood = Döda rödluvan ....och Honey var så klart Jason ....








Mer bilder kommer nog att läggas ut...för det vart en hel del =)

ETT STORT TACK TILL

ANDREAS (jokern) & ANNA (Piraten) som anordnade detta roliga kalas.


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Coolt!

2009-11-04 @ 17:33:19
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0