1989-2001

Kommer ni ihåg Baywatch som gick på tv förut? Jag vet inte hur jag kom in på det men jag började och googla lite på skådespelarna som var med och upptäckte att det hänt ett och ett annat sen det började
Nu är väl kanske inte det så konstigt med tankte på at man faktiskt åldras men det var faktiskt en kille som jag vart ett paff av att se..... plockade ut några stycken som jag jämfört DÅ & NU bilder på....

Vem är still HOT och vem är NOT?

Allas våran Mitch Buchannon (David Hasselhoff) 1989-2000
Snygga CJ Parker (Pamela Andersson) 1992-1997
Söta lilla Hobie Buchannon (Jeremy Jackson) 1991-1999
Hunken Cody Madison (David Chokachi) 1995-1999
Hotta Lani McKenzie (Carmen Electra) 1997-1998







Mitt tycke, David NOT, Carmen HOT, David HOT, Pamela (can be HOT), Jeremy WHAT THE F*UCK har hänt???
Lilla söta Hobie har blivit ett monster ......

Snacka om att ha åldrats .... och jag blev bara tvungen att googla han för att se hur gammal han egentligen är och svaret är 29 år.....  Se vad solen kan göra ska på hyn och så kanske lite för mycket träning och lite magic kirurgi =)

Och vad har hänt med ögat? Slant dom med skalpellen eller ;)

Serien gick iallafall mellan 1989-2001 och enligt mig så var det en skitbra serie... följde den slaviskt som så många andra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0