Världens sämsta....

Nu är äntligen väskorna packade och klara, och jag tror att jag har med mig kläder för att vara borta två veckor....därav rubriken  "jag är nog världens sämsta på att packa/planera"  men hellre för mycket än för lite.... speciellt om man har barn!

Så nu sitter jag och väntar på att pappsen ska komma och hämta oss så vi får börja våran resa neröver. Vi tänkte först flyga för det fanns riktigt bra priser på flygbiljetter, men vid närmare eftertankte så kändes bilen bättre för då slipper vi "konka" på all packning + att vi tar med oss våran lilla doggis Puma, och att flyga med hund är inte kul. Iallafall inte om det är en liten hund och den inte är van att behöva sitta i en väska på golvet mellan dina ben!

Nä så bilen blir bäst denna gång!

Bloggar mer när jag kommit fram till El Stockholmo!
See yaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0