Börjar dagen med lite skönsång...

"God morgon, god morgon...Hör fåglar sjunga glatt god morgon……o.s.v"
Detta hade väl varit mysigt men istället så förvandlades allt detta till en mardröm för denna stackars fågel, för jag låg nämligen i sängen när jag hörde att det var ett väldans oväsen ute på verandan (vi har en inglasad del och jag brukar lämna dörren på glänt till katten)
Jag trodde direkt att det var grannens katt Pelle som var besök igen och skulle prova att fria för 1000e ggn men istället så möts jag av en hoppande katt som precis i det ögonblicket jag öppnar dörren får tag på en rädd stackars liten talgoxe som flög för sitt vilda liv inne på verandan.
Tyvärr så hade jag inte en chans att rädda den lilla parveln utan hon lämnade tyvärr detta jordeliv.

Tänkte direkt på filmen Dum Dummare när deras fågel får huvet avbrutet och dom tejar detta med silvertejp och säljer den till en blind pojke....haha helt sjukt.
Provade hitta ett klipp på Youtube med den sekvensen men tyvärr!

Ledig idag för jag jobbar i helgen så nu ska jag ta och hitta på nåt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0