091029

Hej på er.
Äntligen har vi kommit fram till den näst sista arbetsdagen (för många iallafall) och det återstår nu bara en enda veckodag... jo FREDAG!
Fredagar är så otroligt underbara, även fast man jobbar. Dom känns bara så lättsamma på något sätt...men det har väl att göra med att kroppen är inställd på att nu kommer helgen. (det är svårt att förklara, men ni förstår kanske vad jag menar)
Idag så skyndade jag mig ner på stan för att köpa mig ett nytt läppstift samt ny ögonskugga, och fyfaan vad det finns smink alltså. Skulle lätt kunna gå runt i 3 timmar och prova och lukta på allt men eftersom att jag bara hade ca 15 min på mig att välja så tog jag bara nåt. Det vart IsaDora (Depend) för hela slanten - Prisvärt men samtidigt bra grejjer. Tycker jag iallafall.

Här kommer lite bilder på dagens köp!



          

Läppbilden vart egentligen dålig eftersom att läppstiftet är mycket rödare men den fick följa med här ändå ;)

IsaDora Läppstift Nr 48 Tango Red
Eye Shadow Quarter nr 21 Silvery Grey
och sist och även minst Depends Nagelack nr 039 Black

Imorgon kväll så ska jag ha en Ta hand om dig kväll så man är fit for fight inför lördag.

KRAAAAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0