Jag kan vara blond!

Hej hallå och god förmiddag på er.
Vill börja med att säga att gud va skönt det är att jobba kväll eftersom att man då får sovmorgon, bara kunna ta det lugnt och inte behöva ställa någon klocka som tjuter på morgonen. Jag har nu på äldre dar kommit på att jag verkligen inte är någon morgonmänniska utan trivs som fisken i vattnet när jag får ligga kvar i sängen och kunna snooza 15 ggr innan jag kliver upp.
Nu på morgonen så klev jag upp och gjorde  frukost till min plutt och sen gick jag och la mig igen..... gissa om det är skönt nu när dom vuxit upp och är nöjd med att sitta under en gosfilt framför tv.en med lite frukost och låta mamma vila lite till, hahaha vad ansvarsfullt det där lät

Jaha då var redan inne i veckans halvlek och helgen börjar sakta men säkert närma sig = F.E.S.T
Vart så glad nu när jag googlade och fick se att den karaktären som jag ska både varit blond och mörkhårig i sagorna - Slipper jag köpa en peruk 

Nu ska jag ta och äta upp min tallrik med fil och sen ska jag hoppa in i duschen.



See Yaa




Kommentarer
Postat av: S@tu

Men guuud... vet du hur nyfiken jag är på vad det är du ska klä ut dig till eller!?!



Sv: Det ser lovande ut med våra spekulanter... så håll nu tummarna för att allt klaffar :-)

2009-10-28 @ 21:00:04
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0