Kommer drömma om deg inatt!

Idag så slutade jag kl 12:10 och tog därför tag i mitt bakande som jag skjutit upp i ett par dagar nu.
Bestämde mig i måndags för att göra piroger men sen så har det inte blivit av. Jag vart så jävla förbannad för det saknades en grej till matberedaren så jag fick köra med elvispen...fast det gick hyffsat bra de me!

Så här kommer resultatet..








Helvete va degen jäste!



RESULTATET:....................





Oj jäklar va bilder det vart, men ni ser va gott det ser ut va!





Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

åh, jag måste få smaka dom nån gång!!

2009-10-07 @ 19:48:29
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Ingrid T

När kan vi komma och provsmaka, det ser hur gott ut som helst! Recept?

2009-10-07 @ 20:48:17
Postat av: S@tu

Ååååhhh... gud vad gott det såg ut! Vill också ha recept :-)

2009-10-07 @ 21:21:21
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0