TV

Igår satt jag bänkad framför tv från kl 20:00 till 23:00 ..... först så hade Sthlm-Arlanda premiär och det var ett program som jag nog kommer följa framöver, tänk vad idioter det finns runt om i landet/världen.
MEN SEN var det så klart Greys som man bara inte får missa, tror inte jag har sett ett enda Greys avsnitt utan att hålla ögonen torr! Sen så har vi så klart strösslet på glassen True Blood som igår faktiskt var riktigt bra, däremot så hatar jag dessa slut när man nästan bara längtar ihjäl sig till nästa vecka - Fast å andra sidan så är det ju meningen eftersom att det drar så klart mer tittare!

ONSDAGAR ÄR LÄTT BÄSTA DAGEN PÅ VECKAN!
- Men inte bara för att det är så mycket bra på tv:n utan för att det är mitten på veckan..bara tors, fre kvar!

Har ni några program som ni bara inte vill missa? - Listar mina här nere.



Kommentarer
Postat av: S@tu

Jag har börjat titta på Nurse Jackie som går på SVT... och den verkar bra! Annars så är det ju samma serier på min lista som på din :-)

2009-10-08 @ 22:29:37
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0