Informationsmäklaren Caroliné

Kommer jag väl inte att kunna kalla mig för förrens sluttestet om ca 1 1/2 vecka så nu är det till att plugga!

Men hur som helst så var då denna dag avklarad!
Min första dag på min nya arbetsplats och jag vet redan nu att jag kommer att trivas.
Supertrevliga människor som verkligen tar väl hand om en, man har t.o.m en egen fadder som hjälper en igenom hela utbildningen tillsammans med alla andra så klart.....Utbildningsplanen är verkligen väl genomtänkt!

Men nu har jag fått mig ett häfte som jag kommer ha som nattlektyr tills jag sitter som färdigutbildad mäklare!
Puhh det var faktiskt mer än jag trodde men vadå...vill man så går allt, eller hur?



Men Angie lilla rara älskade vän.....hoppas du blir frisk snart och att du inte har åkt på någon fluensa!



Vi fick idag reda på att vi kommer att få vaccinera oss genom jobbet..
Kommer jag att göra det?....har hunnit tänkt en och en annan minut på det och mitt svar är JAPP!

Nej, natt natt på er alla
där ute i vårat avlånga svenska land som jag måste ta och lära mig ett och ett annat om.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0