En dagens tack!

Egentligen så så skulle man kunna göra det lätt för sig att alltid äta soppa/pannkaka på torsdagar... ja för då skulle man på ons/tors slippa stå på ICA i 1 timme och fundera på vad man ska laga för j*vla mat.... tycker det är skitkul att laga mat egentligen, men ibland har man bara sådana dagar när man har lust att ta fram tre st Dafgårds micromatslådor och värma (har för övrigt ALDRIG hänt) men ibland så lockas man av tanken..

Men vi äter seriöst inte pannkaka mer än kanske två ggr i månaden.... finns egentligen bara fördelar med pannkaka... som tex 1. Lättsamt 2. Barnen älskar det 3. Billigt!!  Men jag vette faan om man slutar tycka om det när man blir äldre??
Näää jag höll mig till soppan idag och Willeman tog bara Pannkakan... honey har inte kommit hem än så vi får se vad han väljer..... Lyxigt med tvårätters ;)



Fast det ser onekligen smaskigt ut med pannkaka...



Håller förövrigt på att leka lite arkitekt på fritiden.... eftersom vi förhoppningsvis ska bygga ut huset inom kort.
Bygger det i 3D
och det är hur kul som helst...det roligaste av allt är att jag och honey har två helt olika ritningar... så frågan är vem som får ge sig när bygget väl ska börjas.

Funderar på att vänta tills våren och göra upp det med han ute i lervällingen som bukar bli, hehe.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-05-08 @ 12:19:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0