Gardinj*vlarna

Har helt glömt bort att visa hur det vart med dom nya gardinerna... är inte 100% nöjd med färgen eftersom jag egentligen ville ha dom svart.... samtidigt var det en himlarns tur att jag tog naturvita och inte tegelröda eller ljusblåa för då hade jag fått kasta skiten.

Hur som helst så får jag vänja mig vid dessa då jag inte har råd att köpa nya... faan för fyra fönster i köket!!
Ursäkta alla mina svordomar men det har varit väldigt irriterande med dessa gardiner.

SÅ HÄR SER DOM UT


HUR JAG VILLE ATT DET SKULLE BLI


Fick tyvärr inte till bästa bilderna men jag lovar att det skulle vara snyggare med svarta om man ser köket i sin helhet. (Fönstrerna skall målas vita i sommar)


Kommentarer
Postat av: S@tu

Men det blev ju bra ändå :-)



Hoppas att du klarar dig från magsjukan... kram!

2010-02-05 @ 21:03:12
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0