Jag fortsätter min vandring...

Slutet är nära,
Jag känner det intill
Farväl nu mina kära,
Nu gör jag som jag vill
Med sorgen i mitt hjärta,
Sliter jag mej fri
Jag går igenom smärta,
Snart är allt förbi
Jag går mot nya tider,
En ny tid och rum
Jag sorgen sakta lider,
Hur kan jag vara så dum
Nu tar jag sista klivet,
Nu dör min sista glöd

.... ja inte riktig då men iallafall på denna blogg. Jag har beslutat mig för att klippa av navelsträngen och fortsätta med mitt skrivande på en egen blogg, en egen blogg som jag startade för 1 år sedan men som inte varit aktiv. Så alla ni som vill följa mig i fortsättningen hittar mig på http://zaracaroline.blogg.se/ numera.

Jag säger med detta hej då mina älskade brunetter nu får ni klara er själva.. puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0