Nackdelar

Sitter just nu och packar en jäkla massa Tradera paket som jag ska skicka iväg imorgon. Jag är så jäkla glad för jag fick mer pengar för min hästutrustning än vad jag trott så nu jäklar ska jag ut i helgen och röja bort det sista.
Har två sadlar som jag provat sälja på blocket utan resultat så nu åker skiten ut på Tradera och där vet jag att jag åtminstone kommer få nån krona för dom.

Skiten försvinner och jag får pengar.... kan inte bli bättre!




Det är kul men det krävs lite tid och arbete för hur det än är så ska både säljare och köpare vara nöjda i slutändan. Intjänade pengar i nuläget: 2120:-

Angående min rubrik så syftar jag så klart på bilden i inlägget nedan... men det får man ta när man bloggar med två muppar..haha. Den är klockren och det är sån jag är... bjussar på den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0