Nya Jeans!

Håller på att rensa garderoben lite och hittade en massa jeans som jag har så mycket minnen ifrån och som jag istället för att kasta kan prova göra något med. Är det något jag tycker är snyggt så är det lappar på jeansen... även lite trasigt tycker jag också är snyggt..... så nu ska jag sätta mig ner och "designa" om ett par älsklingsjeans så dom kanske kan få vara med nåt år till innan dom får lämna jordelivet.

Spännande spännande... jag återkommer med bilder senare när jag är klar.



Angie missbrukar utropstecknet och jag kommer på att jag missbrukar punkter.... men det är så lätt att göra det....ser ni... hehe.


Kommentarer
Postat av: S@tu

Och jag missbrukar både punkter och utropstecken... men det får man göra... tycker jag!!! ;-)

2010-02-08 @ 10:59:41
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh, tufft. Hoppas det går bra :)

2010-02-08 @ 11:17:58
URL: http://dahbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0