Skrytmoster

Vad säger man om jag sen klockan 13:00 har....

♥ Tömt kattlådan
♥ Hunnit tvätta 2 tvättar
♥ Har vikt ihop en av dessa som torkat
♥ Klippt Wille
♥ Mallat två skyltar som nu ska brännas
♥ Dammsugit tvrumsmattan för 2a ggn idag (svart e snyggt men jobbigt)

.... och nu står det sen 15:30 en köttfärsfrestelse i ugnen och puttrar. (där det då har skalats potatis och stekts köttfärs)

Kommer ni inte på några ord så ska jag hjälpa er... Faan va duktig du e Carro!!
.... Det bästa av allt är att Wille nu står och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar för han vill höra truddelutten som spelas när den är klar, och sist jag var in och kollade så var det 25 minuter kvar. Så med andra ord så vet jag vart han är och han är sysselsatt i 25 minuter.

Nu sitter jag med en kopp kaffe och kollar mina auktioner på Tradera, har 2 paket som ska skickas imorgon.
För övrigt så har jag fått jobb fre, lör, sön och måndag á 8 tim så ingen vila här inte.




Kommentarer
Postat av: kicki

vad duktig du är carro du är bäst:)

2010-02-11 @ 19:10:55
URL: http://gormgarden.com
Postat av: Pernilla

Men du ÄR duktig. Skicka lite energi till mig med.

Trevlig helg!!!

2010-02-12 @ 11:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0