Då gör man helg då....

Idag så var det dax att åka in till stan för att inhandla lite nödvändigheter till hemmet, samt att det behövdes fyllas på med matvaror. Jag hade nog helst velat åkt in själv... och jag trodde faktiskt att jag skulle få ett annat svar av min lilleman när jag frågade han om han ville åka på dagis ett par timmar eller följa med mig in till stan... lite därför han fick dom två alternativen.... men svaret vart "Jaaaa jag vill följa med till stan"

Hmmm nog ingen mening med att prova styra bort det utan tänkt positivt... en mor och sondag på stan.. jaja det var ju bara att göra oss iordning och åka in.

Denna månadens affär vart Willys då dom låg bäst till med tankte på att jag hade lite andra saker jag skulle göra också... för inte faan har man lust att åka kors o tvärs i hela stan för att handla.
Slapp t.o.m åka på Apoteket eftersom Willys hade precis alla preparat jag behövde.. +++++ till alla affärer/Bensinstationer som börjat sälja Receptfria medel... me like!

Som sagt var.. jag fick inget jobb imorgon så jag gör helg idag och då passar ett glas vin helt ypperligt in i bilden kändes det som (eftersom jag varit så duktig idag)

   


Ser ni vilken snygg kinky diskborste jag köpte idag....  passar strålande fint där...

Seee yaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0