Jävla skitgardiner

Satt som ett litet barn framför tvättmaskinen och såg hur skiten inte ville ta emot färgen... skyndade mig in på sidan där jag köpte dom och läste "enfärgad med linnestruktur och fin lyster. Fållade långsidor. 2 längder – 33 x 220 cm" Sen fanns det två små söta ord i rosabokstäver LÄS MER.... och när jag klickade på dessa så kom det fram en rad som löd: Av lättskött polyester!!!

Denna rad hade jag SÅKLART inte läst......

Går man in på Alfort & Cronholms sida så finns det en flik som heter fällor och fel.... där står det "Polyester, akryl, fleece, acetat och andra syntetmaterial kan inte färgas"

JÄVLA HELVETES JÄVLA SKIT"#¤%&&//((())==?`¤#"!"#¤%&

Ja varför ska man någongång få vara nöjd...nu måste jag dessutom vänta på att maskinjäveln ska bli klar så jag får ta ut mina grå/blådassiga gardiner....bläääääää


Kommentarer
Postat av: Mickaela

Hahaha ja det är han :P



Det var så lite så <3<3



Kram kram på dig <3

2010-01-29 @ 18:27:03
URL: http://mickaelaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0