"Katastrofskåpet"

Jag tror nog att dom flesta "normala" människorna har ett sk "skåpet" eller "lådan" där man slänger allt skit som man inte vet vart man ska göra av det.... Vi har bla ett sånt skåp i hallen!

Därför så tog jag tag i saken idag och började röja.... och tänk så mycket man hittade som man trodde var slut.
Nu har jag slängt en hel del som inte använts på x antal år samt skit som inte heller kommer att användas.
.... och kan ni tänka er....det var jätterymligt!  Kanske inte ser ut som värsta skillnaden...men jag lovar att DET ÄR DET!



Jag har två lådor i köket som jag ska brotta mig på imorgon, för det är tråkigt att göra allt kul på samma dag ;)


Kommentarer
Postat av: kicki

det vart ju bra det

2010-01-18 @ 12:37:36
URL: http://gormgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0