mon petit artiste

Ont eu peu à voir dernier jour peu, si donc.... betyder på svenska att jag har haft lite att göra senaste dagarna, eller ja inte lite att göra på så vis att jag bara suttit på en stol och stirrat in i väggen... nä utan mer att jag har varit riktigt rastlös på kvällarna och velat hittat på någon (jag lovar att skyltarna kommer snart Kicki, hehe)

Nä jag har tagit och letat fram en jäkla massa ramar  och annat skit som bara legat pga fel färger o.s.v och målat dessa.... har man bara bra fantasi så kan man göra hur mycket kul som helst med gamla möbler, ramar, burkar & krukor... you name it!

Ramarna nedan är från IKEA och var i något träslag... men vart nu svart!

Eftersom min lilla pojk ÄLSKAR att rita så var det en självklarhet att han fick bestämma vad som skulle finnas i ramarna.... det enda kravet var att två av dom endast fick målas med svart och den tredje fick han måla med vilka färger som helst. Dom får hänga där ett tag nu så jag får se om färgvalet vart rätt.. för även om väggen är vit så tror jag ändå att det blir snyggare med vita ramar!
            

Kanonbra present till far och morföräldrar på födelsedagar eller varför inte bara ge bort en bara för att man älskar dom ;)




Kommentarer
Postat av: kicki

jag hoppas dom kommer snart och vad fin bilderna och ramarna blev.Blev det inge stan i dag.

2010-01-20 @ 18:49:01
URL: http://gormgarden.com
Postat av: S@tu

Men vad duktig han är på att rita :-) Jättefina tavlor!!

2010-01-20 @ 21:02:41
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: Bettus lumeus

Hej brudar!!

Due, Carro, Wille kan det där med att måla, blev ju riktigt snyggt på väggen!!



Vad äre som händer nästa helg? Kommer eventuellt hem då, så är jag fortf. bjuden kanske jag droppar förbi?



SAKNAR ER!! och älskar er blogg...



Puss sötnosar

2010-01-20 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0