Nyårs resumé

Jag hade självmant tagit på mig jobb på nyårsafton så jag var inte hemma förrens vid fem... väl hemma var det nyårsdukat med servetter och levande ljus. Min stora och lilla honey hade lagat nyårs mat och det bjöds på rådjurssadel med klyftpotatis hemlagad sås och sallad..... grabbarna hade visst haft jättekul medans dom kockade tillsammans.

Efter maten så gjorde vi oss iordning för att sedan styra kosan hem till Satu & Bengt där vi lagom kom till efterrätten... ack så synd ;)
En mycket trevlig kväll med trevligt sällskap... ja vad mer kan man begära!!??
(ångrade lite att jag hade tagit på mig jobb på nyårsdan... så efter tolvslaget så var bytte jag skumpan mot iskallt kranvatten ala Marcues o Annuica)

Tyvärr så är man riktigt kass på att ta kort så det vart inte så många men jag har iallafall några som jag kan bjuda på. (fick jag med nån som inte vill vara med så meddela mig ;)


Tur Satu tog över DJ stolen.....




Vi firade tolvslaget framför tv denna gång!



ehhhhh ok... här e kameran älskling....


Den obligatoriska nyårspussen så klaaaaart!



och snöa gjorde det både dit och hem.........

TACK ALLA FÖR EN TREVLIG KVÄLL!
Hemma: 03:45!!


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

hmmm... du kunde inte vänta på att jag skulle komma hem och slinga håret ser jag ;)...

2010-01-03 @ 10:02:48
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: rebeccalarsson

Kommer hem på Torsdag, blir hemma tills på Måndag morgon! Kirrar det i helgen? :)

2010-01-03 @ 19:21:22
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0